ט' בחשוון תשע"ט 12:28שאלה נשאלתי מאת גאון יעקב הקדוש ניו"ט סלאמנדרהיכול להיות ש-
עבר עריכה על ידי יכול להיות ש- בתאריך י"ב בחשון תשע"ט 05:33

ונתקיים בי משיב חכמים וכו' ולא ידעתי מה אשיב לו.

ושמא אתם, אדוניי מוריי ורבותיי הקדושים תדעו להשיב דבר.

 

וזאת שאלתו ובקשתו כלשונה:

"תיבה יש בבעלותי, ודומה לארון הקודש שאינה מין המידה.

ולא אדע בשבת כיצד לנהוג בה, דחוצה הוא כרמלית, אך תוכה הוא רשות היחיד.

ושמא אתה, מורי ורבי, תדע כיצד עלי לנהוג בה"

עוד שרשורים מהפורום

י"ט תמוז 18:53לכבוד החשובים שכאן, שאלה קשה באה לפיתחי-שדמות בחולות

הרמב"ם כתב שיש לשלב פעילות גופנית למען בריאות הגוף והנפש,

מהו ענף הספורט המומלץ ליושבי מחשב / מושב נסיעה.

העונה להגדרות הצניעות ?

י"ט תמוז 19:25פילאטיס מכשירים לנשיםפ.א.
י"ט תמוז 23:26לפי פריינטה הדרשןדורין השמיני

אפשר פילאטיס ולא זומבה

כ' תמוז 11:32גם לגברים וגם לנשיםשדמות בחולות

כמובן.

 

ואם יש משהו מותאם לזוגות כרעיון לחיזוק בית של תורה ואמת - זה יהיה נהדר

כ"ב תמוז 17:19הרעיון הטוב ביותר במחשב הוא הליכוןשמיניסט באמ"שאחרונה

לזוג, הליכון זוגי

נמכר ב3000 ש''ח להליכון ו4900 לזוג

ב' תמוז 22:49האם להגיד הלל כל יום(פירוט למטה)שמיניסט באמ"ש

הרי כל יום אנו צריכים להודות שכ"מ ביבי שליט"א יצא למבצע נגד מ"ה איראן ימ"ש

הרי לכאורה נראה לענ"ד שצריך להגיד הלל כל יום, שהרי כל יום אנחנו ניצלים מחדש מאותה אימה שהייתה יכולה להרוג בנו רבים וטובים

ד' תמוז 15:01ואכן אנחנו אומרים מודיםאנונימי (2)
3 פעמים ביום בכל יום, ועוד כהנה וכהנה תודות, שירות והללים.


הלל המיוחד אומרים רק בזמן המיוחד כדי שלא נהיה דשים את ההלל בעקבינו ונמצא שכרינו בהפסדנו

ד' תמוז 18:22בין כה וכה אנו דשים את ההלל,אז מה הבעיה להוסיף?שמיניסט באמ"ש
י"ט תמוז 23:13אבל אז מה יעשו בתפילהדורין השמיניאחרונה

של הרב מרדכי אליהו לקום כל יום ותיקין זה קשה

ז' סיוון 20:27למי שלא מעודכן בעולם הישיבותדורין השמיני

יש שאלה שממש עולה בזמן הזה בכול עולם הישיבות (התיכוניות) ומה שמתחתיהם

האם כשסופרים ספירת הגומר סופרים גם ימי חופש או לא 

על כן הגעתי אל כבוד תורתכם על מנת שתדונו בשאלתי ותענו לי תשובה המניחה את הדעת

ז' סיוון 20:46מה הדיןקעלעברימבאר
של שמיניסט שנהיה בן 18 במהלך ספירת הגומר? האם הופקע מכלל תלמיד ומפסיק לספור בברכה?
ז' סיוון 20:50לִכְאוֹרֶה לאדורין השמיני

 כיוון שזה טבעי שבשמינית נהיים בני שמונה עשרה על כן הם קרויים שמיניסטים

ז' סיוון 20:59אבל האם שמיניסט שעשהדורין השמיני

בגרויות חורף פטור מלספור  

ז' סיוון 21:01כשם שמי שעושה פסח שניקעלעברימבאר
סופר מהראשון, כך מי שעושה מועד ב סופר ממועד א
ז' סיוון 23:45ומה עם השמיניסט שלא עשהשלג דאשתקד
אפילו בגרויות קיץ? יספור עד מועד ג? או שאצל שמיניסט כזה החופש התחיל מספטמבר של 6 שנים לפני כן...
ח' סיוון 16:07כנראה שלא כי זה כמו פסח שנידורין השמיני
ז' סיוון 21:00האם סופרים שמונה שמיניות בספירת הגומר?קעלעברימבאר
או שהשמינית שנה הזאת היא שמינית שבשמינית שבגאו"ה (ישיבה גאונית הונללו)? 
ז' סיוון 23:20אין גוזרים גזרות שהציבור לא יכול לעמוד בהםדורין השמיני

והרי אם כשסופרים ספירה אחת מתבלבלים קל וחומר בשתיים

וגם שמצינו בדוד המלך שכאן זה עדיין ספירת העומר ואין מערבין ספירה בספירה

ח' סיוון 21:16וכי מתבלבלים מאי הוי?125690
אם טועים בספירה ומוסיפים ימים, ראוי להם שיתווספו ואם מורידים ימים, למעליותא הוא
ח' סיוון 21:14שמיניסטים לא סופרים125690
הלימודים בשמינית נגמרים מוקדם יותר (החופש בפועל שלי התחיל היום)
ח' סיוון 21:40יא עוקץדורין השמיני

אנחנו נשארים אחרי היסודי

אבל כשאתה סופר ספירת העומר אתה מכוון גם על הגומר

ז' סיוון 21:02יכול להיות שכיוון שישדורין השמיני

בזמן הזה גם ככה אווירת סופא דקורסא ואם היית פוטר את החופשים היית יכול גם לפטור הכל 

על כן צריך לספור הכל

ט' סיוון 00:44הרמוניהאחרונה

אתם שטוניקים גאוניים

י"ד אייר 22:49..מפוצלשת(:

@אני))))

זוכרת תמקום הזה???

י"ד אייר 22:51עוד פעיל?קעלעברימבאר
י"ד אייר 22:54שבירכת אותי ביומולדתאני:)))))
ישןן
י"ד אייר 22:54וואי נכוןןמפוצלשת(:
י"ד אייר 22:55איזו תקופהאני:)))))

פעם היינו חברות;)

י"ד אייר 22:56נכון ואז נטשת אותי😪מפוצלשת(:
י"ד אייר 22:57בואי, אנחנו יודעים מי באמת נטשה..אני:)))))
י"ד אייר 22:59סתם.. אבל מסיבות טובות לפחות🤭מפוצלשת(:
י"ד אייר 23:00זה כן.אני:)))))
לא בא לי לדבר בפורום הזה
י"ד אייר 23:01העלאה באוב אסורה מהתורהזיויק
ט"ו אייר 12:52כן, אבל יש לעיין אם גם העלאה באוב דיגיטלי125690
כ' אייר 12:31האמת דנו בזה במשפחהאני הנני כאינני

מצד מה שהיה בטקס המשואות השנה, שהעלו באוב את חיטמן וכו'.

ז' סיוון 20:29מה היה שםדורין השמיניאחרונה

 בשביל הלא מעודכנים

ט"ז אייר 14:48תרצו שנעיר פה את הפורום הזה?שדמות בחולות

יש לכם ממנו זכרונות טובים?

 

יש שרשורים שחקוקים לכם עמוק עמוק בראש?

 

תשתפו אותי (החדשה שבא לה להכנס ל"חבורה")

ט"ז אייר 20:44אני ארצה למרות שלא הייתי פהקעלעברימבאר
ט"ז אייר 21:15כנ"ל125690
י"ח אייר 09:50...שדמות בחולותאחרונה

@משה תספר לנו מה היה פה ואיך מעירים פה ת'עניינים?

 

כ"א בתמוז תשפ"ד 22:11נשאלה שאלהשמיניסט באמ"ש
האם אדם המשחק כדור מים ונתן מכה תוך כדי ריחוף בפחות מג טפחים והכניס, נחשב שער או אינו נחשב שער?
כ"ב בתמוז תשפ"ד 09:40למה שלא יחשב?אניוהוא
כ"ב בתמוז תשפ"ד 14:01הוא לא במים ואם לא במים אז לא נחשבשמיניסט באמ"שאחרונה
הניגון הוא בשהרגלים יצאו מחוץ למים
פרסומת
ב' בתמוז תשפ"ד 23:39שאלה רבתיקופת חיסכון

אם אתה יושב לך על חוף הים, ולפתע פתאום אתה רואה לא פחות ולא יותר- את אבו מאזן טובע! כן, בהחלט שווה! אבל כעת עומדות בפניך שתי אפשרויות, או להציל אותו או לשבת על פסק זמן ובירה. מה היית בוחר גולדסטאר או מכבי?

ג' בתמוז תשפ"ד 00:47פסקזמןלא סתם מישהי
י"ז בתמוז תשפ"ד 23:46הייתי הולך לעזור לואניוהואאחרונה
לוודא שהוא טובע לגמרי.
א' בתמוז תשפ"ד 17:14שאלהשמיניסט באמ"ש
אם עברתי בשבת מרשות היחיד אחת לאחרת ע"י שיגור ולא עברתי ברשות הרבים שבאמצע, האם הוצאתי מרשות לרשות?
א' בתמוז תשפ"ד 18:21לא125690

זאת מחלוקת ר' מאיר וחכמים אבל להלכה, אם אתה מעביר חפץ מרשות היחיד לרשות היחיד שלא דרך רשות הרבים אתה פטור, אני לא רואה סיבה שזה יהיה שונה במקרה הזה.

יותר מעניין לשאול מה הדין במקרה של שיגור למרחק של יותר מד' אמות ברשות הרבים עם משהו שיש בו כדי הוצאה ביד

ב' בתמוז תשפ"ד 11:59מה הדין בשיגור מרשות היחיד לרשות היחיד שרחוקההוד444
יותר מאלפיים אמה?
ב' בתמוז תשפ"ד 12:14בעיקרון השאלה היא איך מתבצע השיגור125690

אם החלקיקים של האדם עוברים באוויר ומתחברים מחדש בנקודה אחרת (ע"ע צ'רלי בממלכת השוקולד) נראה שזה אסור. אם זה לא כולל מעבר בשטח שבין המקומות אני חושב שזה מותר. כמובן שבמקרה כזה יהיה מותר למשתגר ללכת רק ד' אמות מהמקום שאליו הוא שוגר.

אני חושב שברשות היחיד השאלה לא רלוונטית, אני לא זוכר בדיוק את הכללים אבל נראה לי שלפחות לרוב, המדידה של אלפיים אמה מתחילה מקצה רה"י, אם זה נכון, מה שכתבתי נכון רק כשמדובר על רה"ר

ב' בתמוז תשפ"ד 12:23אוקי מגניבהוד444
ה' בתמוז תשפ"ד 13:59מה הדין במנהרת קוונטים?ימח שם עראפת
או במנהרת הזמן?
י"ז בתמוז תשפ"ד 23:44עברת ברה'ר מעל י' טפחים או מתחת לי טפחים?אניוהוא
י"ח בתמוז תשפ"ד 03:35מסתומא אם הוא נזרק,ימח שם עראפתאחרונה

זה היה מעל עשרה טפחים, כי דרך בני אדם כשהם זורקים זה מגובה החזה בדרך כלל, ובהנחה שאנחנו לא עוסקים כאן בילדון אלא בבחור, יש לשער שהוא זרק מעל עשרה טפחים.

You may like

פיקוד העורף