
כ"ב בניסן תש"פ 16:04הכשרת וואטספאביתר יעקב
אני לא מבין כמעט כלום בנושאי תכנות ובניית אפליקציות.
הבנתי שיש אפשרות כזו, אני רוצה לדעת איך אני יכול לעשות את זה. לקחת את האפליקציה וואטסאפ (או כל אפליקציה) ולבצע בה שינויים, לדוגמא לבטל את האפשרות לפתוח תמונות וכו'.
איך אני יכול לעשות את זה?
אני יודע שזה נשמע מגוחך כי אני לא מבין בזה, אבל אם יש מישהו שיכול לתת תשובה טובה אשמח.
ל' בניסן תש"פ 00:48שאלה גדולה שאלתאנונימי (2)
אפשר להתחיל מכיוונים רבים אבל אני ממליץ לך להתחיל כאן -
http://www.javadecompilers.com/apk
אגב, באופן כללי צריך ידע בסיסי לפחות בתכנות ובניית אפליקציות.
ל' בניסן תש"פ 16:04מה זהאביתר יעקבאחרונה
?
ל' בניסן תש"פ 12:27למישהו יש דוא"ל של וואלה?אנונימי (פותח)
היי, משום מה אני לא מצליחה להכנס למייל שלי, כתבו של שאני צריכה לשנות סיסמא כי יכול להיות שגנבו פרטים או משהו כזה, הקטע שכשאני באה לשנות סיסמא הם כותבים לי שישלח לי קישור להכנס למייל אחר שפעם הייתי משתמשת בו והוא היה הרזרבי שלי וזה מעודכן אצלם. העניין הוא שאני לא מצליחה להכנס גם למייל השני כי שנים לא נכנסתי אליו ואני לא זוכרת את הסיסמא.
קיצור, נתקעתי בחי אפשקות להכנס לאף מייל ויש לי מיילים דחופים ששולחים לי לשם.
אני גם לא מוצאת אופציה של "צור קשר" או משהו כזה באתר.
אובדת עצות, מה עושים?
קיצור, נתקעתי בחי אפשקות להכנס לאף מייל ויש לי מיילים דחופים ששולחים לי לשם.
אני גם לא מוצאת אופציה של "צור קשר" או משהו כזה באתר.
אובדת עצות, מה עושים?

ל' בניסן תש"פ 12:31ראיתי תלונות דומות בעוד מקומות. כנראה קריסה של השירות שלהם.קרן-הפוך
ל' בניסן תש"פ 12:47כבר שנים שאני לא משתמשת במייל שלהם, אלא בג’ימייל. לא יודעתקרן-הפוך
מה קרה.
מדובר בשירות חינמי, בלי שום התחייבות לאיכות ורציפות השירות.
אין יותר מידי מה לעשות..
מדובר בשירות חינמי, בלי שום התחייבות לאיכות ורציפות השירות.
אין יותר מידי מה לעשות..
כ"ח בניסן תש"פ 19:22אממ איך ממזגים שתי רשימות מקושרות ממיונות בסדר לא יורד?חמדמדה
סדר לא יורד הכוונה שכל מספר קטן או שווה למספר שלפניו (ולא קטן ממש)
לא משנה באיזו שפה.
אני צריכה פסאודו קוד
כ"ח בניסן תש"פ 20:04מה הכוונה ממזגים?קוד אבל פתוח
שהפלט יהיה רשימה משכילה כלל האיברים משני הרשימות וגם יהיה בסדר יורד?
ללכת לאיבר הראשון משני הרשימות, לבדוק מה יותר גבוה, ולהכניס אותו כאיבר הבא, ולחזור על הפעולה שוב ושוב עד שמגיעים לסוף הרשימה.
ללכת לאיבר הראשון משני הרשימות, לבדוק מה יותר גבוה, ולהכניס אותו כאיבר הבא, ולחזור על הפעולה שוב ושוב עד שמגיעים לסוף הרשימה.
כ"ח בניסן תש"פ 20:06לא צריכה פלט...חמדמדה
נתונות שתי רשימות מקושרות דו-כווניות ממוינות בסדר לא יורד: L2, L1. כתבו פונקציה למיזוג שתי הרשימות לרשימה אחת ממוינת. נתחו את סיבוכיות זמן הריצה של הפונקציה שכתבתם. נמקו.
זו השאלה...
כ"ח בניסן תש"פ 20:12מה שהפונקציה מחזירה נקרא פלטקוד אבל פתוח
גם אם זה לא הפלט הסטדרנטי.
הפתרון שלי זה O(n)
אבל השאלה אם הבנתי את התרגיל נכון, מה זה למזג?
הפתרון שלי זה O(n)
אבל השאלה אם הבנתי את התרגיל נכון, מה זה למזג?
כ"ח בניסן תש"פ 20:20למזג הכוונה לגרום להם להיות רשימה 1 תוך כדי שמירה על כךחמדמדה
שהסדר לא יורד.
נשמע טוב...
איך עשית?
רק לאט.. אני שנה א' קטנה ונחמדה שלא יודעת איך ניגשים לזה...
כ"ח בניסן תש"פ 21:32מישו?חמדמדה
כ"ח בניסן תש"פ 21:41דרך אחת -אנונימי (2)
את צריכה לרוץ על שתי הרשימות במקביל כשתנאי העצירה שלך הוא האיבר האחרון ברשימה הגדולה. בנוסף את רצה עם שני איברים על הרשימה המרכזית ולא אחד - אחד מיצג את האיבר הנוכחי שאת רצה עליו והשני את האיבר הבא.
לכל שני איברים את בודקת האם האיבר של הקלט גדול או שווה לאיבר הקודם וקטן ממש מהאיבר הבא (אפשר גם אחרת). אם כן, את מכניסה אותו במיקום הנוכחי (יודעת איך להכניס איבר לרשימה?) ומתקדמת אחד גם ברשימת הקלט. אם לא, את ממשיכה רק ברשימה המרכזית.
נראה לי לא הכי ברור, אז מוזמנת לשאול.
כ"ח בניסן תש"פ 21:44כמו שקוד פתוח אמר.כבר לא ישיבישער
להוסיף אבר לתוך (תחילה, אמצע או סוף) רשימה את יודעת?
רצים עם 2 מצביעים על 2 הרשימות, משווים 2 איברים זה לזה ואת הקטן מביניהם מכניסים אחרי הגדול ומתקדמים לאיבר הבא.
תנסי לחשוב מה היית עושה כדי למזג 2 מערכים.
כ"ח בניסן תש"פ 21:50יודעת, מצאתי קוד עם התשובה אבל הוא מכיל מלא מצביעים...חמדמדה
נגיד מה אומרת השורה הזו:
listA->pre->next=listA->pre
כ"ח בניסן תש"פ 22:00אני מבין מה כתוב, רק מוזר לבצע את הפעולה הזאתכבר לא ישיבישער
מדובר הרי ברשימה דו כיוונית, listA->pre זה בעצם המצביע לאיבר הקודם ברשימה.
listA->pre)->next) זה אם כך המצביע לאיבר הבא אשר באיבר הקודם.
ואז בעצם יוצא שאחרי השורה הזאת המצביע next שבאיבר לפני listA יצביע אל עצמו.
אין לי מושג למה שנרצה לעשות את זה..
ותארי לך שתצטרכי לשלב חתונה עם תרגילים כאלו
כ"ט בניסן תש"פ 11:05זה גם מה של שלא הבנתי אני... למה לעשות כזה דבר דביליחמדמדה
אבל זה התשובה
זה טוב לגבר, תרגול על הבנת מוח האישה
כ"ט בניסן תש"פ 11:43הלוואי באמת שהיה פסאודו קוד להבנת מוח האשהכבר לא ישיבישער
אם היא מתלוננת- תקבל ותעזור.
אם היא בוכה - תעודד ותרגיע.
אם היא שמחה - תודה לקב״ה
אם היא בוכה - תעודד ותרגיע.
אם היא שמחה - תודה לקב״ה

כ"ט בניסן תש"פ 11:47אשכרה...חמדמדהאחרונה
אבל מה שכן, חברה שלחה לי קוד אחר והוא ממש מובן אז הצלחתי!!! (כילו, היא הצליחה... אני הבנתי...)
תודה לכל העוזרים!
תהיו בריאים!
שכל הקודים שתכתבו ירוצו בפעם הראשונה כמו שצריך!
כ"ב בניסן תש"פ 01:24עזוב תואר. מה אתה יודע לעשות?משה
כ"ב בניסן תש"פ 01:59מה שאתה טוב בו. ותהיה בו טוב ממשמשה
כ"ב בניסן תש"פ 12:00יאללה משה - תן לו אתגראליסף א
ב"ה
תציע כאן איזה מערכת שתדרוש ממנו להזיע קצת . אין ספק שזה יקדם אותו.
עד שמשה יתן לך משהו של גדולים, אני אציע משהו בקטנה.
אני מניח שיש לך מצלמה שמחוברת ללפ טופ.
בתור התחלה - תנסה לכתוב תכנה שמקבלת ווידאו. ומציגה אותו על המסך.
- תנסה לראות איך אתה לא מאבד זיכרון של התכנה.
כ"ב בניסן תש"פ 12:03זה רעיון נחמד ממשמשה
פייתון לדעתי שפה מנוהלת, אז זה לא אמור להיות "בשמים".
כ"ב בניסן תש"פ 12:04אני כותב ב C#אליסף א
וזה אתגר די גדול למנוע את בעיות הזיכרון שנוצרות דווקא בגלל ה "הניהול"
- בקצרה - הסביבה דואגת ל מחיקת כל זיכרון שעשיתי לו אלוקציה , וזה נפלא.
הבעייה מתחילה כאשר אתה "מסיים" את כל הזיכרון של המחשב. ואז בבקשות הזיכרון הבאות שלך - כבר אין אפשרות למשוך מקום "נקי" עבור תמונה, אלא זה נלקח קצת מפה וקצת משם. ואז המחשב מתחיל להחנק.
"פרגמנטציה של הזיכרון"
כ"ב בניסן תש"פ 12:33ב-ASP.net מצאו לזה פיתרון מעניין אחרמשה
IIS עושה דבר שנקרא app pool שזה בעצם ה-DLL שנמצא באוויר ועובד.
פעם בכמה שעות/ימים/דקות/בקשות הוא עושה Recycle, שזה בעצם להעלות (ברקע) את ה-DLL מחדש מאפס, ולהרוג את הישן אחרי שהוא סיים לבצע את העבודה שלו.
ככה הוא שומר על עצמו מהבעיות האלה, ומעוד בעיות של זליגות זיכרון או פשלות של מתכנתים בינוניים.
כ"ה בניסן תש"פ 10:36לקחתי את זה קשהאליסף א
עבר עריכה על ידי אליסף א בתאריך כ"ה בניסן תש"פ 10:50
ב"ה
יש לי מחשב ישן, בן עשר. שמותקנת עליו מערכת הפעלה ubuntu. הוא לא מסוגל לרוץ עם WIN 10.
בקיצור, בימים (הלילות יותר נכון) האחרונים מצאתי את עצמי מממש את מה שהצעתי ויותר.
בסביבת python 3.7
התחברות למצלמה.
זיהוי פנים עם OPEN CV
זיהוי אובייקטים עם tesorFlowLite
דווקא היה ניסיון נחמד.
האמת, שהכל נמצא ברשת.
לגבי ביצועים - המחשב מצליח לרוץ ב 3 FPS עם גודל תמונות קטן (640*480)
כ"ה בניסן תש"פ 10:51איזה מגניבמשה
זיהוי פנים באופן כללי או יהוי פנים ספציפיות?
כ"ה בניסן תש"פ 11:52כללית, מסמן מלבן מסביב לפנים.אליסף א
פעם לפני כמה שנים בלימודים, היה לי פרוייקט לזיהוי פרחים.
השתמשתי בדוגמא של מטלב לזיהוי פנים ועשיתי לה המרה לזיהוי פרחים.
הקוד ההוא ידע להתאים פנים למאגר, וזה על ידי השוואת ההסיטוגרמת אפור הקרובה ביותר למאגר.
די קל למימוש.
הבעייה האמיתית של האלגוריתם הזה - שאם יציגו לו פנים שאינם במאגר - הוא עדיין יתאים אותם למישהו במאגר.
כ"ח בניסן תש"פ 16:58אח יקר, לא הגבת. איך הולך הלימוד ?אליסף א
י"א בניסן תש"פ 11:34עזרה בעבודה עם שברים ב- javaבן מערבא
נסתכל בשבר הבא: 16/64 נצמצם את ה-6 במונה ובמכנה ונקבל 1/4. כלומר, למרות שמה שעשינו לא חוקי מבחינה מתמטית התוצאה הסופית עדיין נכונה. המטרה של התוכנית שאני רוצה לכתוב בע״ה היא למצוא את כל השברים של מספרים דו ספרתיים במונה ובמכנה שצמצום שגוי מהסוג הזה נותן לגביהם תוצאה סופית נכונה.
בעיה ? מסתבר שאני לא ממש יודע איך עובדים עם שברים בג׳אווה. אני רוצה לחלק את 3 ב- 9 ולקבל שליש ולא אפס (תוצאה של 1/3 בשפה של ג׳אווה).
הנה הבסיס של התוכנית שלי, יש בו חסרונות כגון זה שהוא לא מנפה מקרים טריוויאליים בהם המונה והמכנה שווים, אבל זה ניתן לתיקון פשוט. החסרון הגדול יותר שאין כאן שום עבודה עם שברים. איך אני מטפל בזה ? אשמח לעזרה.
י"א בניסן תש"פ 17:40ב״ה. הצלחתי.בן מערבא
י"א בניסן תש"פ 18:14עכשיו ראיתי שהצלחת בהצלחה!עדיין טרייה
י"א בניסן תש"פ 18:23תודה בכל אופן
בן מערבא
י"א בניסן תש"פ 18:13אתה עובד עם intעדיין טרייה
זה מספרים שלמים. אתה צריך שהתוצאה תיהיה רשומה בתור double או מראש שהמשתנים שלך יהיו כdouble
י"ב בניסן תש"פ 14:46תודה על העידוד
בן מערבא
כ' בניסן תש"פ 17:47תשים לב לבעייה שיש כשעובדים עם doubleLאחרונה
לא בודקים האם שני double שווים אחד לשני ע"י ==
כי יש טעויות נומריות וגם כי יש מספרים שלא ניתן לייצג אותם
ואז הם מעוגלים למספר הכי קרוב.
כשאתה עושה השוואה מקובל לבדוק קרבה ברמת אפסילון מסויימת.
מקווה שמובן.
כי יש טעויות נומריות וגם כי יש מספרים שלא ניתן לייצג אותם
ואז הם מעוגלים למספר הכי קרוב.
כשאתה עושה השוואה מקובל לבדוק קרבה ברמת אפסילון מסויימת.
מקווה שמובן.
י"ט בניסן תש"פ 16:57בקשת עזרה - מחפש מישהו/י שעובד/ת בתחום מערכות מידעdn5754
צהרים טובים.
כחלק מהלימודים לתואר אני צריך להכין עבודה בקורס 'ניתוח מערכות מידע'. לשם כך אני מחפש איש קשר באירגון או חברה שעובד בתחום מערכות המידע שם (ממש לא מחייב שכל החברה, אפשר באגף/מחלקת מערכות מידע)
שיוכל להגיש קצת סיוע ועזרה בהכוונה.
תודה רבה!
- סליחה מראש אם זה לא בהתאם לחוקי הפורום. מקווה שזה בסדר
פרסומת
י"ט בניסן תש"פ 16:57בקשת עזרהdn5754
ה' בניסן תש"פ 09:47התייעצות לימודיםefraim37
לאחר התחכמויות ,התחמקויות ושאר ירקות השתכנעתי שאין לי מנוס אלא ללמוד לתואר ראשון.
הכיוון שלי הוא הנדסת תוכנה או מדעי המחשב. אך לא ברור לי מה ההבדל בין השניים (בלימודים ובתעסוקה).
כ"כ עקב מצב אישי יהיה צורך ללמוד דרך האוניברסיטה הפתוחה. האם יש משמעות שלילית (מצד מעסיקים) כל שהיא ללימודים בפתוחה?
הכיוון שלי הוא הנדסת תוכנה או מדעי המחשב. אך לא ברור לי מה ההבדל בין השניים (בלימודים ובתעסוקה).
כ"כ עקב מצב אישי יהיה צורך ללמוד דרך האוניברסיטה הפתוחה. האם יש משמעות שלילית (מצד מעסיקים) כל שהיא ללימודים בפתוחה?
ה' בניסן תש"פ 14:50היא נחשבת קצת פחות מהאוניברסיטות הגדולותנפשי תערוג
אבל יותר מאשר המכללות
ח' בניסן תש"פ 15:25נחשבת לא פחות מהאוניברסטאות הגדולותטרנטה
לא כמו הטכניון אבל בהחלט בסקאלה אחת עם רוב האוניברסיטאות הלימודים ברמה גבוהה אבל תזכור שבסוף מה שהעבודה שתרצה להתקבל אליה לא תרצה תארים, אמנם זה יכול להוסיף אבל בסוף ירצו לראות אותך מבצע דברים בפועל ולכן אם תדע לתכנת תוכל לעבוד גם ללא תואר וכן להפך אם יהיה לך תואר ולא תדע לתכנת ברמה הגיוני שלא תמצא עבודה טובה.
זה כמו צייר שבה להתקבל לעבודה, הוא לא מביא תעודה אלא ציורים שהוא עשה...
בהצלחה!
ח' בניסן תש"פ 15:44זה היה חלק מההתלבטות שליefraim37
במשך כמה שנים. עברתי איזה קורס תכנות, אבל לא הצלחתי להוציא מזה משהו.
המחשבה שלי היא שלימודי תואר נותנים לימוד מעמיק יותר וגם פותח אפיקים נוספים מעבר לתכנות.
המחשבה שלי היא שלימודי תואר נותנים לימוד מעמיק יותר וגם פותח אפיקים נוספים מעבר לתכנות.
ח' בניסן תש"פ 15:52תואר זה יפה אבל...טרנטהאחרונה
ממה שקראתי אומרים כולם שתכלס תואר כזה נותן לך ידע כללי ובסיס בהרבה תחומים במחשבים אבל עיקר ההתמקצעות זה פשוט לתכנת בעצמך אפשר ללמוד עד גבול מסוים בסוף אתה צריך להתחיל לעבוד בעצמך קח פרויקטים במקביל לתואר ותתחיל לעבוד עליהם בשביל למקצע את עצמך...
ברגע שיש לך פרויקט אתה לא יכול לחפף כי אתה מחוייב לגמור אותו וזה מכריח אותך להכיר המון פרקטיקות בהמון תחומים לדוג' אתה לוקח על עצמך לפתח אפליקצייה שרצה ברקע ועושה צילום מסך של כל פעולות המשתמש ואח"כ עושה תקציר של זה ומורידה קטעים לא רלוונטיים או חוזרים על עצמם והופכת את זה לסרטון מהיר שתוך 5 דקות אתה יכול לראות מה משתמש עשה במשך כמה שעות- זה פרויקט שמחייב אותך להכיר המון תחומים-לעבוד עם ספריות חיצוניות (בc++ אני מכיר opencv לא מכיר בג'אוה וקוטלין...) לעשות אפ שרצה ברקע, ועוד אלף דברים שלא חשבת עליהם ואתה פתאום קולט תוך כדי שאתה עובד וככה אתה מסיים אפ כזאת ואתה יודע עוד אלף דברים אחרי שעשית בעצמך לא למדת קורסים ולא נעליים ואח"כ עובר פרויקט אם תעביר ככה את התואר כל הקורסים של אלגוריתמים וכל הרקע של המחשבים לאט לאט יפתח את היכולת שלך בפרויקטים ואתה תסיים מתכנת סופר
י"ג באדר תש"פ 10:45בעיה מעצבנת בטיפול במשתנה מסוג long בג׳אווהבן מערבא
י"ג באדר תש"פ 10:54המשך: מאיפה מגיע ה-4 הזה ??בן מערבא
י"ג באדר תש"פ 11:51תחליף את כל ה-int ב-long ותוריד את ההמרה ל-intעוקר הרים
long num = 6210001000L; long[] digits = new long[10]; long copy = num; for (int i = 9; i >=0; i--) { digits[i] = copy % 10; copy = copy / 10; } for (long digit: digits) System.out.println(digit);
י"ג באדר תש"פ 16:59עזר, תודה. אבל עכשיו יש לי בעיה אחרתבן מערבא
המטרה של הקוד שאני מנסה לכתוב זה לפצל מספר לספרות שלו במערך ראשון - המערך digits
במערך שני - digitstable מקודדים את מספר המופעים של כל ספרה מאפס עד תשע. ובסוף אני רוצה להשוות כמה תאים זהים יש בשני המערכים.
מה פשר הודעת השגיאה הזאת ? למה למען ה׳ התעסקות עם מספר של בסה״כ עשר ספרות מסבכת לי ככה את החיים ?
כ"ב באדר תש"פ 15:38אולי במערך א"א לשים long וצריך ערך intטרנטה
תנסה להמיר לint:
int rrr=(int) digits[j]
ותשתמש בrrr
כ"ד באדר תש"פ 11:42תודהבן מערבאאחרונה
ט"ז בשבט תש"פ 15:29עזרה בפתרון חידהבן מערבא
צריך למצוא את המספר הגדול ביותר הכולל כל אחת מהספרות 0-9 פעם אחת בדיוק המתחלק ב- 11 ללא שארית.
אפשר לפתור את זה (אולי אפילו יותר בקלות) באמצעות חקירה מתמטית אבל אני רוצה לנסות את זה (גם) בתור תרגיל תכנות.
הרעיון שלי בגדול זה להתחיל מהסוף להתחלה, כלומר לבדוק האם 9876543210 מתחלק ב- 11 ?
אם כן, להכריז עליו ולסיים. אם לא, לבדוק את 9876543201. אם כן, להכריז עליו ולסיים. אם לא, לבדוק את 9876543120 וכן על זה הדרך.
הבעיה שלי היא שאני לא יודע איך יוצרים את הסדר הזה ? האם לשם הפתרון אני צריך להשתמש במערכים ? (למדתי את זה בצורה שטחית לפני המון זמן. ואם כן אלמד את זה מחדש. מה שבכל מקרה אני מתכוון לעשות בע״ה בהמשך). למישהו יש אולי רעיון אחר יותר יעיל ? אשמח אם אפשר שזה יהיה ב Java.
י"ז בשבט תש"פ 10:57עשיתי משהו שונה.אליסף א
ב"ה
מצאתי את כל המיספרים מהסוג הזה (אורך של 10 ספרות ללא חזרה ספרות, ) וחליקתי את כולם ב 11.
וכן, צריך מערכים בשביל זה.
קוד מצורף ב C#
private void GetAllNumbers()
{
List<long> selctetNumbers = new List<long>();
bool[] array = new bool[10];
long max = 9876543210;
DateTime dateTime = DateTime.Now;
for (long i = 123456789; i < max; i++)
{
if (AllDigita(array, i))
selctetNumbers.Add(i);
if (i % 1000000 == 0)
{
Console.WriteLine($"{i}: {(DateTime.Now - dateTime).TotalSeconds}");
}
}
Console.WriteLine((DateTime.Now - dateTime).TotalSeconds);
//log selctetNumbers
var numAssArr = selctetNumbers.ToArray();
StringBuilder sb = new StringBuilder();
StringBuilder sbfinals = new StringBuilder();
for (long ii = 0; ii < selctetNumbers.Count; ii++)
{
sb.AppendLine(numAssArr[ii].ToString());
if (numAssArr[ii] % 11 == 0)
sbfinals.AppendLine(numAssArr[ii].ToString());
}
File.WriteAllText("selctetNumbers.csv", sb.ToString());
File.WriteAllText("finalsNumbers.csv", sbfinals.ToString());
}
private bool AllDigita(bool[] array ,long i)
{
long num = i;
Array.Clear(array, 0, array.Length);
while(i > 0)
{
long digit = i % 10;
if (array[digit])
return false;
array[digit] = true;
i /= 10;
}
if (!array[0] && num < 1000000000)
array[0] = true;
for (int j = 0; j < array.Length; j++)
{
if (!array[j])
return false;
}
return true;
}
י"ז בשבט תש"פ 10:59יצא מכוער , מוסיף צילום מסךאליסף א

י"ז בשבט תש"פ 22:02תודה על ההשקעהבן מערבא
אמנם אני לא מבין את השפה הזאת, רק מה שאני מצליח לזהות על סמך הדמיון ל- java אבל אני מנסה להבין את הרעיון בעיקרון.
אתה רץ על כל המספרים בין 1023456789 לבין 9876543210 ובודק אותם אחד אחד ולא רק את המספרים בעלי התבנית הדרושה ?
נראה לי שאעבור על זה עוד פעם אחרי שאלמד מערכים.
י"ח בשבט תש"פ 11:25אני עובר על כל המספריםאליסף א
ב"ה
מהמספר הראשון הרלוונטי (0123456789)
עבור כל מספר אני בודק האם הוא בתבנית, (זו הפונקצייה בשם AllDigita, שם אני בודק סיפרה סיפרה)
אם המספר שייך לתבנית - אני שם אותו בצד (ברשימה מקושרת (תלמד על זה בהמשך)).
אחרי שסיימתי את המעבר הזה (כמה דקות ריצה) - אני עובר על כל המספרים שאספתי - ובודק אחד אחד האם הם
מתחלקים ב 11 ללא שארית. את התוצאה הזו אני שומר כותב לאובייקט שבונה טקסטים (מחרוזות)
בסוף ,את הכל אני כותב לקובץ CSV (קובץ שניתן לקריאה באקסל)
י"ז בשבט תש"פ 21:40נו. זה בדיוק מה שהצעתי. השאלה היא איך עושים את זה בפועל ?בן מערבא
אפילו בלי לרדת לפרטים הקטנים.
י"ז בשבט תש"פ 22:12תודה. אבל איפה פה בדיוק אתה בודק ש-numberבן מערבא
הוא מהתבנית הדרושה ? נניח שיצא לך שהוא מתחלק ב-11. אבל אם הוא לא מהתבנית הדרושה, מה עשינו כאן ?
בעצם הרי לבדוק את הנקודה הזאת זה הקושי העיקרי.
י"ז בשבט תש"פ 22:27סבבה. תודהבן מערבא
כבר עזרתם לי בזה שעכשיו כשאני יודע שצריך מערכים בשביל זה, אחכה עם הניסיון לפתור את זה עד שאלמד מערכים.
כ"א בשבט תש"פ 15:03הרצת את זה ? זה עובד ?בן מערבא
כ' בשבט תש"פ 21:18פתרון בדרך מתמטית למי שזה מעניין אותובן מערבא
הרעיון הוא להשתמש במבחן ההתחלקות הבא לחלוקה ב-11:
שזה שקול לבדיקה כי סכום הספרות במקומות האי זוגיים פחות סכום הספרות במקומות הזוגיים מתחלק ב-11.
אם נתחיל עם 9876543210 עלינו לבדוק את ההפרש בין (9+7+5+3+1) לבין 8+6+4+2+0 שזה שווה ל-5
נשים לב שכל מעבר של ספרה מצד לצד מוריד את מכפלת הספרה ב-2 או מעלה במכפלת הספרה ב-2.
לכן אין טעם לחפש שההפרש יהיה אפס אלא נחפש שההפרש יהיה 11, וכדי שהמספר יישאר גדול ככל האפשר נשתדל שהתזוזות יהיו של הספרות היותר קטנות. אנו מחפשים אם כן מעברים שיעלו את ההפרש ב-6.
בדיקה קצרה מובילה למסקנה שהחלפת צדדים של 1 ו- 4 מעלה את ההפרש ב-6 כדרוש.
אבל החלפה ישירה של 4 ו-1 היא לא צעד נכון כי צריך רק להעביר אותם מאינדקס זוגי לאי זוגי ולהיפך.
מכאן קל להגיע למסקנה כי המספר הדרוש הוא 9876524130.
ועכשיו אחרי שלמדתי מערכים אני מוכן בע״ה לפתור את זה גם בדרך של תכנות.
כ"א בשבט תש"פ 15:19פתרון בדרך של תכנות - אשמח לעזרהבן מערבא
אני מצרף את הניסיון שלי לפתרון. אין לי שגיאות תחביריות אבל בין אם אני מריץ את זה באייפד ובין אם אני מריץ את זה על המחשב הוא חושב בלי סוף ולא מגיע לתשובה הנכונה.
בהתחלה הצבתי num = 987654321 וכדי לשלול את האפשרות שהוא מסתבך בגלל יותר מדי חישובים הקלתי עליו והצבתי
Num = 987652146 כאשר הציפייה שלי ממנו שבתום 3 סיבובים של ריצה יחזיר לי את num = 987652413
אבל שוב הוא נכנס להרהורים אקזיסטנציאליים עמוקים ולא נותן לי תשובה, משמע שאני לא יוצא מהלולאה בצורה נכונה.
יש לציין שפירקתי לחתיכות את השלב של חיתוך ספרות המספר והכנסתם למערך ואת השלב של הבדיקה האם המספר הוא מהתבנית הדרושה והם עובדים בסדר. הבעיה היא כאשר אני מנסה לשלב את שתי החלקים האלה ונתקע בלולאה. אשמח לחילוץ. (אגב. אני מתעלם מהאפס בבדיקה שלי כי גם בזה הוא עשה לי בעיות בכך שהמספר גדול מדי. אבל זה לא משנה באמת את הפתרון)
כ"א בשבט תש"פ 15:28אתה מתכוון לשורה 29 ?בן מערבא
כ"א בשבט תש"פ 16:28כמו שאמרתי. בדקתי את הרכיבים של התוכנית בפני עצמםבן מערבא
ובפרט ביחס לרכיב הזה בדקתי אותו עם מערך של רשימה של ספרות וזה עבד, נתן לי את מספר הספרות לכל רשימה שהכנסתי.
הבעיה כנראה איכנשהו בלולאה הראשית
כ"א בשבט תש"פ 18:33לאיזה תנאי ׳גם׳ בדיוק להחליף את זה ?בן מערבא
הרי כרגע השלילה של התנאי הזה שדורשת שגם flag == true וגם num %11 ==0 זה בדיוק התנאי שאני מחפש כדי לעצור את הלולאה. כלומר, שגם המספר יתחלק ב-11 וגם יכיל את כל הספרות 1-9.
תודה על הניסיון לעזור
כ"א בשבט תש"פ 20:15הרי כדי לצאת מהלולאה ולהכריז על num המבוקשבן מערבא
דרוש שתתקיים השלילה של התנאי שגורם ללולאה לרוץ, לא ?
והשלילה של flag == false || (num % 11 != 0) zz זה flag == true && num % 11 == 0 שזה בדיוק מה שאני מחפש כדי לצאת מהלולאה, לא ככה ?
כ"א בשבט תש"פ 21:24כן. אבלבן מערבא
אתה צודק. אכן קיבלתי 987652413 אבל ברגע שתיקנתי את num להיות 987654321 (כזכור. הצבתי 987652416 רק כדי לשלול את האפשרות שהוא נתקע בגלל עודף חישובים) אני מקבל
987654316
שזאח תוצאה שגויה...
שיניתי את || פשוט ל- && לזה התכוונת כן ?
כ"א בשבט תש"פ 21:53כמובן שלא. היא מכילה את הספרה 6 פעמיים.בן מערבא
כ"א בשבט תש"פ 18:41מצרף את הקוד אולי יוכל לעזורבן מערבא
public class DividingTest
{
public static void main(String args[])
{
int num = 987652416;
boolean flag = false;
while (flag == false || (num % 11 != 0) )
{
int[] digits = new int[9];
for (int i = 8 ; i >= 0 ; i--) // מפצל את המספר לספרות ומכניס אותם למערך
{
int copy = num ;
digits[i] = copy % 10 ;
copy = copy / 10 ;
}
int difdigits = 1 ; // יש לפחות ספרה אחת במערך
for (int j = 1 ; j <= 8 ; j++) // בודק כמה ספרות שונות יש במערך
{
int k = 0 ;
while (k < j && digits[j] != digits[k])
{
k++;
}
if (k == j)
difdigits++;
}
if (difdigits == 9)
flag = true;
num--;
}
System.out.println(num);
}
}
כ"ג בשבט תש"פ 22:30הצלחתי !!בן מערבא
כ"ג בשבט תש"פ 22:35תודה על התמיכהבן מערבא
כ"ו בשבט תש"פ 10:17עוד חידה שפתרתי בעזרת (וריאציה על) התוכנית הזאתבן מערבא
כדי לפתור את החידה הזאת בעזרת חקירה מתמטית יש לשים לב שהשורה השנייה היא מספר זוגי כי היא כפולה ב- 2 של השורה הראשונה, לכן הספרה האחרונה שלה, כלומר, הספרה במקום 2,3 היא 2/4/6/8.
השורה השלישית היא כפולה ב- 3 של השורה הראשונה לכן היא מתחלקת ב- 3. וכידוע מספר מתחלק ב - 3 אמ״ם סכום ספרותיו מתחלק ב- 3. שילוב של שתי הטענות האלה מצמצם את מספר האפשרויות שיש לבדוק מ- 9 עצרת לכמה עשרות אפשרויות. אבל האידאולוגיה שלי אומרת שעבודה שחורה היא הייעוד של מחשבים ולא של בני אדם, ולכן, וגם כדי לתרגל עוד קצת תכנות רציתי לכתוב תוכנית שתפתור את זה.
בהתחלה הייתי די נבוך, כי אמנם למדתי על מערכים ריבועיים, אבל לא היה לי מושג איך לרוץ בלולאה על תשע עצרת האפשרויות שצריך לבדוק. חשבתי לעצמי שזה מסובך מדי והטרחה והמורכבות לא שווים את זה. אבל אז עלתה לי התובנה שאם אשנה את הייצוג של החידה ממטריצה ריבועית למערך חד מימדי עם 3 מקטעים של 3 התוכנית שכתבתי עבור החידה הקודמת מתאימה לזה כמעט בול, מלבד כמה שינויים קטנים.
כ"ו בשבט תש"פ 10:28והנה התוצאה ועוד הערה מעניינתבן מערבאאחרונה
אחת התוצאות שם מיותרת כי היא אמנם מכילה 9 ספרות שונות אבל אלה הספרות 0-8 ולא 1-9.
כדי לנפות את האפשרות הזאת הוספתי בשורה 30 בתוכנית שלי את הקוד &&digits [k] ! = 0
אבל התוספת הזאת כנראה היתה יותר מדי עבור האפליקציה באייפד שלי וקיבלתי שגיאת ריצה לפיה לתוכנית לוקח יותר מדי זמן. לעומת זאת כשהוספתי את הקטע קוד כשהרצתי את התוכנית על מחשב זה עבד כמו שצריך וניפה את התוצאה עם הספרה 0 כדרוש.
ט"ז בשבט תש"פ 19:01גישה ל staticResources בקובץ cs ב xamlבן מכיר
איך אני נגש לפקדים בstaticResources בקוד בקובץ cs ב C# ?
ט"ז בשבט תש"פ 19:13דחוף?? מישהו?בן מכיר
י"ז בשבט תש"פ 22:12תכל'ס לא הבנתיbaruchiroאחרונה
צא מתוך נקודת הנחה שאנחנו לא איתך בפרויקט, לכן אין לנו מושג על מה אתה מדבר.
מי שיש לו מושג זה מי שמכיר ספציפית את המקרה שלך, ולא בטוח שיש הרבה כאלה.
אבל אם למשל תפרט יותר, אולי יוכלו להכווין אותך מהניסיון.
אני למשל מכיר #C, אבל לא יודע על איזה פקדים אתה מדבר ומה זה staticResource, כי בטח זה איזה WPF או משהו.
אז בזה העזרה שלי נגמרת כי אני לא יכול להמשיך הלאה.
מי שיש לו מושג זה מי שמכיר ספציפית את המקרה שלך, ולא בטוח שיש הרבה כאלה.
אבל אם למשל תפרט יותר, אולי יוכלו להכווין אותך מהניסיון.
אני למשל מכיר #C, אבל לא יודע על איזה פקדים אתה מדבר ומה זה staticResource, כי בטח זה איזה WPF או משהו.
אז בזה העזרה שלי נגמרת כי אני לא יכול להמשיך הלאה.
י"ג בשבט תש"פ 22:51הצהרה על משתנים בג׳אווהבן מערבא
י"ג בשבט תש"פ 23:42למיטב זכרוני זה תלוי בקומפיילרקוד אבל פתוח
עבר עריכה על ידי קוד אבל פתוח בתאריך י"ג בשבט תש"פ 23:54
בכל אופן, במערך זה כן קורה.
י"ד בשבט תש"פ 00:48כתוב לך בספר "at the class level"Q.M.
כאן הגדרת משתנה בתוך פונקציה. משתנים מקומיים לא מקבלים ערכי ברירת מחדל.
י"ז בשבט תש"פ 17:04תודהבן מערבא
י"ז בשבט תש"פ 18:33אגב. אני מבין שמשתנה מקומי זה התרגום של Local dataבן מערבא
איך מקובל לקרוא בעברית ל- Instance Data ?
י"ז בשבט תש"פ 21:00משתנה שמוגדר מחוץ לפונקציה הוא בד"כ פשוט שדה של המחלקהQ.M.אחרונה
ט"ז בשבט תש"פ 15:54איך אני משתמש במחלקה שהיא לא של ג׳אווה ? תקוע בזה...בן מערבא
ט"ז בשבט תש"פ 16:07הבעיה שלי היא כזאתבן מערבא
איפה אני בדיוק מניח את המחלקה Coin כדי שאוכל להשתמש בה ?
אחרי המחלקה CountFlips או בקובץ Java נפרד ? שתי האפשרויות הובילו אותי להודעת שגיאה באפליקציה שאני משתמש בה. גם זה קשור לעניין של הצורך במחשב ?
אז כדי לוודא את העניין זה לקחתי את המחשב של אחותי והתקנתי עליו את Bluej. מצרף צילום מסך
אבל גם בקומפיילר הזה על המחשב התוכנית CountFlips לא רצה. אמנם אני לא מקבל הודעת שגיאה. אבל היא גם לא רצה
מישהוא מכיר את Bluej ויכול להגיד לי מה דרוש לעשות כדי לגרום לזה לפעול ?
ט"ז בשבט תש"פ 19:39מדהים היוטיוב הזה. מצאתי תשובה
בן מערבא
י"ז בשבט תש"פ 16:26נקודת אי הבנה קטנה ביחס לפקודת Return בג׳אווהבן מערבא
י"ז בשבט תש"פ 16:48זה עוזר אם אתה רוצה לעצור את הפונקצייה באמצעאליסף א
אם תנאי כל שהוא התקיים.
לדוגמא
נניח שעתה מבצע חיפוש על מערך של משתנים, אז אתה עושה לולאה על כולו.
אבל אם מצאת את מה שאתה מחפש כבר בתחילת המערך, למה להמשיך?
אז אתה יכול לעשות RETURN במקום שבו מצאת ..
י"ז בשבט תש"פ 17:05תודהבן מערבא
פרסומת
כ"ט בטבת תש"פ 22:32שאלה בג׳אווה של מתחילבן מערבא
ניסיתי להריץ את התוכנית הבאה

ובתגובה אני מקבל את ההודעה הבאה ולא ניתן לי האפשרות להזין את הנתונים שצריך להזין

מה עושים ?
כ"ט בטבת תש"פ 22:33מה פשר ההודעה הזאת שהוא נותן לי ?בן מערבא
כ"ט בטבת תש"פ 22:37מצאתי את הטעות. תודה בכל אופןבן מערבא
א' בשבט תש"פ 22:21בכיף, שמחתי לעזורbaruchiro
א' בשבט תש"פ 22:22נחמד מצידך. בטח יהיו עוד שאלות בהמשךבן מערבא
א' בשבט תש"פ 22:24תרגיש חופשי, זה לא דרש ממני הרבה מאמץbaruchiro
ו' בשבט תש"פ 23:38שאלה בנוגע ל- if elseבן מערבא
ז' בשבט תש"פ 11:21בכתיבה שאתה מציע תהיה ריצה על כל ה IFzoharelias
אם יש else if הריצה עוברת רק על התנאי בו ה IF נכון
למשל result שווה ל מינוס 5
אחרי ה IF הראשון הוא ייצא מהבלוק של הקוד.
בצורה שאתה מציע הוא יבדוק את 3 התנאים למרות שכבר בתנאי הראשון הוא עבר.
ז' בשבט תש"פ 11:52הבנתי. תודה. 2 שאלות:בן מערבא
1. איפה זה בא לידי ביטוי ? נכון שזה פחות יעיל. אבל באיזה אופן חוסר היעילות הזאת תורגש ?
2. ומה אם אשתמש ב break ? זה אפשרי ? אפשר להשתמש כאן ב- break כמו שמשתמשים בזה עם switch ?
ז' בשבט תש"פ 11:57שאלה בנוגע ללולאת whileבן מערבא
ז' בשבט תש"פ 12:29אני לא מכיר מספיק, איך המחלקה הזו מתנהגת כשתכתוב אותיות?משה
ז' בשבט תש"פ 12:33היא לא מקבלת אותיות. רק מספרים שלמים.בן מערבא
ז' בשבט תש"פ 12:38זה נראה כמו שגיאת null בשפות אחרות. תבדוק עם debugger מה רץמשה
ז' בשבט תש"פ 20:44אתה משתמש בIDE אונליין, נכון?Q.M.
אתה צריך לתת לו את הקלט לפני ההרצה של התכנית. צריך להיות לך שם מקום לכתוב אותו.
אם תריץ את זה בסביבת פיתוח רגילה (כמו Eclipse למשל) לא תהיה לך את הבעיה הזאת.
ז' בשבט תש"פ 21:06לא. אני משתמש באפליקציית jedona compiler דרך האייפדבן מערבא
יש לי חלון של input ושם אכן אני נותן לו את הקלט לפני ההרצה של התוכנית, וזה עובד סבבה.
הבעיה שלי היא רק בנקודה הזאת כאשר אני מכניס רק את הערך 0 ולא מצליח לקבל את ההערה הדרושה.
ט' בשבט תש"פ 13:40מאמין שזה קשור לאפליקציה שאתה משתמש בהאיזה_טוב_ה'_
בקוד עצמו נראה שאין בעיה
נסה להריץ ממחשב ותראה פלאות
נסה להריץ ממחשב ותראה פלאות
ט' בשבט תש"פ 15:57^^Q.M.
הקוד הזה רץ מצוין.
ט' בשבט תש"פ 20:19באסה. אין לי מחשב מה לעשות ?בן מערבא
טכנית יש לי. אבל הסוללה שלו די דפוקה ומאז שקניתי אייפד לפני כשנה הוא שוכב בחוסר מעש.
מבחינתי התקופה של המחשב כבר עברה ואם אני מוציא כסף זה רק על לשדרג לאייפד יותר מתקדם.
חייבים מחשב ?
י"ד בשבט תש"פ 01:43כןzoharelias
י"ד בשבט תש"פ 07:59שים אותו בפינה ותעבוד עם RDPמשה
י"ד בשבט תש"פ 08:15מה זה ?בן מערבא
י"ד בשבט תש"פ 09:59חפש בגוגלzoharelias
RDP
remote desktop protocol
ט"ז בשבט תש"פ 09:26בינתיים לקחתי את המחשב נייד של אחותיבן מערבאאחרונה
אבל אני אנסה את הרעיון הזה בהמשך. תודה.
י' בשבט תש"פ 14:46דרושdanielsusnitski
היי,
דרוש לנו לכוכב אלומיניום סטודנט
שינהל את הפינטרסט של כוכב אלומיניום
מי שמתאים שישלח לי הודעה לפרטי
ט' בשבט תש"פ 09:01Big data - Self service analyticsדויד ברק
מחפש מתכנתי ג׳אווה לפיתוח. הכלי הוצג בפני כמה חברות אנאליסטים שגילו התלהבות רבה ושלחו מכתבי כוונות שהם מאד מעוניינים להשתתף בביתא. כמו כן יצרתי קשר עם מספר רב של משקיעים שאמרו שהם ישקיעו אבל לא לפני ביתא. אם משהו מעוניין אנא צור קשר.
התוכנה שהוצגה פותחה כהוכחת ישימות ולא מדובגת כראוי וכן ללא תיעוד אבל מראה את כל היכולות הייחודיות שלה. עקב כך צריך לכתוב אותה מחדש כראוי. התוכנה עושה מהפכה בתחום ה IT.
לטובת גילוי נאות, אין מדובר במשרה אלא שותפות. נדרשת עבודה של כמה שעות ביום שלא תפגע בעיסוקים או משרה קיימים.
התמורה: 4% מהחברה האחוזים המקובלים הם (1.5%-2.5%). אני מציע הרבה יותר כדי לעודד מוטיבציה כי אני רואה במצטרפים אלי כשותפים לכל דבר.
התוכנה שהוצגה פותחה כהוכחת ישימות ולא מדובגת כראוי וכן ללא תיעוד אבל מראה את כל היכולות הייחודיות שלה. עקב כך צריך לכתוב אותה מחדש כראוי. התוכנה עושה מהפכה בתחום ה IT.
לטובת גילוי נאות, אין מדובר במשרה אלא שותפות. נדרשת עבודה של כמה שעות ביום שלא תפגע בעיסוקים או משרה קיימים.
התמורה: 4% מהחברה האחוזים המקובלים הם (1.5%-2.5%). אני מציע הרבה יותר כדי לעודד מוטיבציה כי אני רואה במצטרפים אלי כשותפים לכל דבר.
ט' בשבט תש"פ 09:47בהצלחהקוד אבל פתוח
רק לסבר את האוזן, במקרים שבהם יש שותפות השותפים מקבלים עשרות אחוזים, וממש לא 1.5-2.5%. את הסכומים הללו מקבלים בתור אופציות שכירים וכמובן שזה בא בנוסף למשכורת ולא במקומה (וגם המטרה של זה היא בעיקר לתת מוטיבציה לעובדים שהחברה תצליח, ולא בתור שכר או גמול על העבודה).
באופן אישי, אפשר לדבר על זה בשמחה, אשמח לשמוע על המוצר, ואולי אכנס בתור שותף.
באופן אישי, אפשר לדבר על זה בשמחה, אשמח לשמוע על המוצר, ואולי אכנס בתור שותף.
י' בשבט תש"פ 10:35מהדויד ברק
י' בשבט תש"פ 10:36מה בתמורהדויד ברק
חזור אלי לטל׳ 054-4718820
י' בשבט תש"פ 10:46דרך הגבדויד ברק
אם משקיע דורש בין 30 ל 40 אחוז, אז בכמה עשרות אחוזים אני ייתן לך. גם אם אני יראה לך את התוכנה לא תוכל לפתח בלי הסבר ממני. אני זה ששבר את הראש והגיע לפריצת דרך (מהפכה ב IT).
אני זה שהציג אותה בפני משקיעים שכל מה שהם רוצים שתגיע לשלב הביתא. אני זה שהיה במספר חברות ושכנע אותם עד שהיו מוכנים לתת לו מכתב כוונות ונכונות להשתתף בביתא.
כל מה שאני צריך זה מספר שעות ביום בזמנך הפנוי ועוד מספר חברה כאלה להשלמת הפרויקט.
אני מעריך שתוך כמה חודשים נגיע לביתא שנוכל להציג למשקיעים.
אני זה שהציג אותה בפני משקיעים שכל מה שהם רוצים שתגיע לשלב הביתא. אני זה שהיה במספר חברות ושכנע אותם עד שהיו מוכנים לתת לו מכתב כוונות ונכונות להשתתף בביתא.
כל מה שאני צריך זה מספר שעות ביום בזמנך הפנוי ועוד מספר חברה כאלה להשלמת הפרויקט.
אני מעריך שתוך כמה חודשים נגיע לביתא שנוכל להציג למשקיעים.
י' בשבט תש"פ 10:52משנה לך השנות ניסיון?משתמש אנונימיאחרונה
פרסומת
כ"ט בטבת תש"פ 17:11Seleniumלך דומיה תהילה
אפשר להריץ Selenium ב-Java על סביבה אחרת חוץ מ-Eclips?
א' בשבט תש"פ 22:21לא רואה סיבה שלאbaruchiro
ב' בשבט תש"פ 09:32בהחלט כןzohareliasאחרונה
כ"ג בטבת תש"פ 08:45מדריך אנגולר 8 בעברית!תוכניתנית
לדעת אנגולר 8 בלי לצאת מהבית!
השבוע יצא לאור ספר חדש בעברית ללימוד אנגולר.
כתבה אותו התוכניתנית והמורה המעולה סימי לייכטר, לאחר שראתה בקורסים שלה את הביקוש ללימוד עצמי וחומר בעברית היא יצאה בספר בעברית. חידוש בדור שלנו!
את הספר היא בנתה בשיטת לימוד אנגולר בעשרה ימים, כלומר כל יום שיעור (כל אחד יכול ללמוד בקצב שלו..)
הספר יצא לאור על ידי הוצאת הוד עמי (מוכר לכם מספרי C ואסמבלר?)
אפשר לקנות את זה בלינק הבא:
ANGULAR 8 בעשרה ימים
ואפשר גם לקנות ישירות מסימי: simi0527@gmail.com
היא עושה הנחות לקבוצות (סמינרים, מקומות עבודה...)
מומלץ מאוד!!!
פרסומת
ט"ו בטבת תש"פ 21:27שלום!! נעים להכיר, אני חדשה, להיות בשמחה.להיות בשמחה!
יש לי שאלה: מה מורידים כדי לעשות אלבות דיגיטלי? תודה
ט"ו בטבת תש"פ 22:11לא קשור לפורום הזה.משהאחרונה
ח' בטבת תש"פ 22:10מישהו שיודע לשחזר גרסאות קודמות בויז'אול? דחוף עזרה!פסגות
ח' בטבת תש"פ 22:16VS?משה
ח' בטבת תש"פ 22:18כןפסגות
ח' בטבת תש"פ 22:20מה קרה?משה
ח' בטבת תש"פ 22:23..פסגות
איכשהו קרה שכרגע אנחנו מוצאים רק את הגרסא הראשונית ולא את הגרסא שהיום ישבנו עליה ניסינו לפתוח את הגרסא הראשונית וכנראה היא דרסה את הגרסא האחרונה וזה ממש מתסכל
ט' בטבת תש"פ 10:08תתחילו לעבוד עם gitמשה
זה לא מאוד מסובך, ונועד בדיוק למנוע את זה.
TortoiseGit זה כלי נחמד ממש (וגרפי) לזה, וגם Visual Studio עצמו תומך בזה בצורה לא רעה בכלל.
י"א בטבת תש"פ 17:00עם מה עשיתם גרסאות?zohareliasאחרונה
אם יש גרסאות של הקוד זה אומר שהוא מנוהל בכלי לניהול גרסאות כלשהו, הלא כן?
